Thursday, March 26, 2015

Wedding Preparation #6: Wedding Card Disaster

Assalamualaikum

Yes! Its a total disaster sebab nya disebab kan ada beberapa masalah yang tak dapat nak dielakkan, wedding card yang sepatutnya di DIY terpaksa cancel. Project DIY kena cancel maka nya aku memang kelam kabut lah nak mencari kad kahwin.

Susah tauuuu nak carik yang murah sekarang ni. Puas aku google berhari2, singgah few kedai, semua mahal. Bukan lah aku ni kedekut sgt, tp rasa mcm membazir kalau banyak sangat duit habis dekat kad kawin je padahal lepas majlis sah sah org buang.

So emergency plan is, esok lepas kerja aku ajak Fard g cri kad kahwin. MA kerja. Dia cuti ahad je so kalau semua aku nak tunggu dia, memang lagi lama nanti tangguh. Dia pulak bukan suka benda2 ni. Kang aku tanya mana cantik dia mesti semua pun cantik jer.

Huhuhu harap2 sempat lah kad siap by middle April. Lambat2 kang takut x sempat sampai kad kat tangan jemputan.

Wish me luck.
Bye

No comments:

Post a Comment