Thursday, October 9, 2014

WhoHaa bagi barang free?

Assalamualaikum.

Hah!
Korang nak barang free tak?
Haruslah nak kan.

Korang pernah tak g pasaraya, selalunya during weekend kan, kat bahagian makanan, bahagia nya lahaiii bila promoter tu semua bagi kita try air tu la air ni la mi segera perisa tu la mi segera perisa ni la
hahahaha aku betul2 suka part ni. Dulu mak aku meniaga kat salah satu pasaraya dekat wangsa maju tau. And bila weekend je, mesti adik aku ngn aku g masuk dlm tu and cri makanan. Siyes boleh kenyang wehh.

Itu salah satu contoh org bagi barang free. Contoh lain pulak hmmm pasaraya jgk lah. Dia suruh kita buat member card dgn dia, pastu bila kita beli brg kat dia, kita kumpul points kan, pastu nanti points dah banyak, boleh redeem cash or prizes.

Macam tu jugaklah dengan WhoHaa ni.
Aku rasa benda ni takde lah baru sgt. Tapi rasanya tak ramai yg tau pasal ni.

WhoHaa ni, kerja dia bg kita points je. Lepastu kau redeem la sendiri brg apa kau nak. Best woi takyah keluar duit ke apa tau2 dpt hadiah. Mesti mcm pelik kan ei tipu tipu. Tak tipu. Sungguh. Dia memang tak jana duit daripada kita. Dia jana duit dripada advertisement yg org letak kat page dia. Org2 tu yg bg dia duit and org2 tu jgk lah yg bg kita free points and free gitfs ni.

So dah ready nak dapat points and barang free? Jom aku ajar satu2 ok.

First of all, click link bawah ni.

WhoHaa Registration

And isi la form tu ikut apa yg dia nak semua ok.
Nanti bila dah siap isi semua, korang login la pakai id and pw korang tu.
Akan keluar la website dia.
So, macam mana nak collect points kan.

click dekat earn points tu.


ini adalah contoh2 advertisement yg ada. hah mcm aku ckp td la, advertisement ni yg bg kita points and brg2 untuk di redeem tu. kau click je dekat semua ads yg ada. Lg banyak ads, lagi banyak points. Suka ke, tak suka ke, click jgk. Sbb points yg korang collect tu nti korang nak guna utk redeem brg.

Bila korang click dekat ads tu, korang akan kena jawab few questions. 2 je sebenarnya. kadang tu dia tny 1 soalan je. lg satu soalan dia suruh kau click link g website dia. hah kau click je. and mcm aku ckp td kan ads ni bg kita point tp x mintak duit kita knp, sbb kalau ada 10 orang yg bukak website dia, mungkin akan ada 1 org yg tersangkut and beli brg dri dia kan? Hah camtu la dia buat duit.


Now cara nak redeem points lak. Kau click redeem buy mcm anak panah aku tunjuk tu.

and akan keluar lah apa benda yg korang boleh redeem dgn brp banyak points yg dia nak dri kau. Ini 3 daripadanya tau. Ada banyak lagi. Rajin2 collect points, dpt lah hadiah banyak sikit kenzz.


Ini contoh. Ini aku punya points. Yes aku pun baru je berkecimpung dalam bidang ni. And dh org bg aku rezeki, aku pun share2 la dgn korang semua.

So korang tunggu apa lagi?
Lets collect points and redeem hadiah free.

No comments:

Post a Comment