Monday, November 17, 2014

Travel Blog?

Assalamualaikum.

Due to few errors, aku menghadapi sedikit masalah dengan blog ni. Adoyaiii. Sian dia. Btw, as I've told you guys earlier, aku suka travel. Aku join contest Dream Trip to Macau dengan harapan iols dapat melancong ke Macau. And!!!

Next year aku dah ada 2 tempat yang akan ku jejak kan kaki. Meriah kenzz. Alhamdulillah haritu airasia ada buat promotion. Aku dapat tiket return kedua dua tempat ni dengan harga RM250 untuk seorang. Kau bayangkan Rm250, return tiket, pergi 2 tempat pulak tu! Hoiii murah ok. Satu dalam negara satu luar negara. Tapi lambat lagi. So aku taknak cerita la pasal tempat2 yg aku nak g ni. Cuma nya buat masa sekarang, aku memang tengah survey2. Baca semua travel blog.

And next year jugak, InsyaAllah aku nak cuba pergi ke satu negara ni (dekat je so xyah naik flight pun xpe) hehehe utara ke selatan? Tungguuuuu

So memandangkan next year aku dah ada plan banyak untuk travel, aku harap this is a beginning untuk aku start berblog pasal travel sahaja.

Lagi meriah blog aku kalau aku dapat pegi Macau ni. Dah la free.

Ok bye

No comments:

Post a Comment