Friday, May 8, 2015

SAYA NAK MENANG TUDUNG INSTANT/INNER NECK NAAZNEEN FAIQA BY NEENAANUAR

Assalamualaikum


Sekarang tengah trend tudung instant kan? So today nak memperkenalkan product Naazneen Faiqa by NeenaAnuar ! Tudung Instant Athifa nie sangat sesuai utk dipakai pada bila-bila masa dan ketika... Hanya 3 saat diperlukan utk sarung, betul kan soft awning nya dan kemudian adjust labuh tudungnya!


Nak pergi masjid? Nak ke pasar? Nak pergi rumah jiran? atau secara tiba-tiba ade tetamu yg datang menerpa ke rumah? Nak melakukan aktiviti santai pada hujung minggu? Atau nak pergi bercuti santai ataupun mahu melakukan aktiviti lasak? Mudah sahaja.. hanya dlm masa 3 saat anda sudah siap sedia utk melakukan apa jua aktiviti dengan tudung instant sarung Athifa ini!

Keistimewaan dan kelebihan tudung instant dari NaazneenFaiqa:-
- Tidak perlu digosok
- Material jenis high quality cotton lycra (tidak melekap, sejuk dan lembut)
- potongannya labuh menutupi dada
- membuatkan bentuk muke kelihatan lebih bujur

To be honest, aku memang malas betul bab bab nak melilit tudung ni. Leceh tau! And masa mula2 kak Neen jual tudung ni, aku rasa aku adalah antara org yg terawal beli. Sbb masa tu aku dpt promo less 10%. And aku dpt beli kaler hitam. Hah tu maknanya awal letteww. Sbb kaler hitam kejap jer habis k.

Dulu nak beli inner, tp pk balik aku takde tudung nak dililit, tu yg x beli. Pastu kua pulak tudung instant sarung Athifa, memang lelaju aku wasap kak Neen. 

Tp masa beli tu, risau jgk memula. Aku dah banyak kali sesgt terkena dgn online bisnes ni. Ckp lain, sekali brg sampai hampeh. Tp Alhamdulillah, aku punya happy masa brg sampai Allah SWT je yg tahu. Sbb memang puas hati dgn kualiti! 

And lg satu, tudung ni keutamaan utama dia ialah untuk pakai g kerja. Memang menjimatkan masa sesgt sgt sgt! Tak sampai 3 saat wallahh dah boleh g kejer. Mmg tak lah kan aku pepagi bangun nak g gosok tudung pastu nak lilit lagi T____T pastu kat ofis lak japg nk g solat nak kene letak leklok tudung kang kelemot tak syok pulak. Tudung instant sarung Athifa ni aku letak la cemana pun, bila pakai, elok je terletak. Sentiasa rasa comel. Gituwww

Last2 dri untuk pakai g kerja je, dah jadi pakaian wajib harian. Sbb aku pemalas tp still nak cantiks.

Paling best bila MA tetibe ajak kua, masuk bilik tukar baju puff 10 second I dah siap. Hhahahaha giler terkejut beruk dia. Mak ajak kua pun k jap masuk bilik 5 saat k mak dah siap. hehehe kalau kua dgn MA 10 saat sbb makeup sikit :p

Aku dah ada 2. So kalau menang contest ni, haruslah happy sbb dpt tambah collection. Tp kalau x menang pun, aku mmg dah aim nak grab tudung instant Ardini. Tp kene hold dlu sbb nak settle kan wedding. Lepas tawin baru shopping hehehe kang shopping skg duit kawin tak cukop.

And kalau menang pulak, aku anggap ini hadiah rezeki sempena aku nak kahwin tak lama lagi. Selalu org nak kawin ni murah rezeki ye dok? Hehehehe 

Anyhow, aku nak ucapkan selamat maju jaya kat kak Neen and sentiasa berbahagia dgn Encik Teman. Sumpah kak, korang dua sweet gila lagi sweet dri Ferrero Rocher and kita harap nanti hubungan kita dgn bakal suami pun happy je selalu mcm akak. Semoga kak Neen makin sukses dgn bisnes. 

And one more thing kak, kita masih menunggu dengan penuh kesabaran kesinambungan percuti ke New Zealand. Ambik lah sebanyak mana masa yang akak perlukan, tp pleaseeee jgn stop k. Suka gila bacaaaaa! Pastu gmba semua to die for. Sumpah cantik sampai rasa mcm kita g bercuti sama. Sian encik teman amik gmbo lelawa akak taknak pamerkan. hehehe.

Ok lah habis dah bodek.
Semoga aku berjaya.

Love u kak Neen

Kbai

3 comments:

  1. singgah sini dari segmen yang sama... :)

    http://www.dramaticuniq.com/2015/05/naazneen-faiqa-by-neenaanuar.html

    ReplyDelete
  2. Gud luck ;-)
    Singgah sini dari segmen yang sama.

    ReplyDelete