Tuesday, May 5, 2015

Wedding Preparation #11: Gift for guest

Assalamualaikum

Huhuhu masuk Mei dah weh!!! Cepat pulak rasa masa ni berjalan. Haritu rasa cam lama. Tetiba cam eh dah nak kawin tak lama lagi dah. Amboi gatai

Ok cuti panjang 4 hari mgu lepas, aku dgn mak memang memanfaatkan segala benda. Walaupun tak banyak sgt progress, tp ada jugak lah few benda yang dah settle. Salah satu daripadanya ialah gift.

Aku punya wedding kecik je, jemputan pun 500 org je kot. Itupun termasuk keluarga lelaki. Since jemputan sikit, kerja nya pun sikit jgk lah kan. So hri Ahad lepas, aku dgn mak pergi cari candy untuk buat gift. Aku diy paper bag. So masa beli hrtu paper bag ada 500. Tp yela dah ada yg rosak segala bagai, masa kira tinggal 475 je kot. Tp ok lah. rasa mcm cukup jer. Lepastu bila kira kira balik, aku ckp dgn mak. Cukup ke ni mak 475 jer tolak keluarga laki 70, bebudak lagi? Dah tinggal 300 lebih je. Hhahaha pening kepala weh.

Sudahnya, candy yg beli hri ahad tu tak cukup. Semalam kena g beli lagi. And tambah lagi 20 gift. Untuk emergency kalau ada yg dtg lambat lepastu gift tak cukup.

**teaser je ah dulu. Ini yang extra 20. Nasib ah siapa suh lambat hehe dpt kecik jer tp ok lah dri takde kenzz

Hayooo stress. Sekejap rasa mcm ei ada ke org dtg aku kawin nanti. Sekejap rasa mcm ei cukup ke makanan gift semua nti?

Bakal pengantin memang suka serabot cmni eh?
Kbai

No comments:

Post a Comment