Thursday, May 14, 2015

Wedding Preparation #12: Wedding Card Part 3 - FINALLY DONE

Assalamualaikum

Alhamdulillah....

Setelah bersabar sabaran selama hampir 2 mgu, last week aku dapat jugak wedding card. Tp hazab dia ayooooo sakit hati tau.

27.4 - pagi - dia hantar draft suruh finalize kalau ada lg any major changes

27.4 - petang - aku wasap dia ckp confirm card dah ok boleh print skg. Aku tny brp hri boleh siap. Dia kata 3 hri siap. Tp 27.4 tu selasa, hari jumaat tu pulak PH. So dia kata mgu depan tu lah baru boleh siap.

2.5 - pg - aku wasap tny dh print ke kad? Katanya dah print tinggal finishing je

5.5 - pagi - aku wasap dia tak received

6.5 - pagi - wasap still tak received

8.5 - pagi - MA tanya kad tak siap lagi ke? Alamak. Bila dia dah tanya, aku dh cuak ler. Masalah nya wasap still tak received. Aku bg MA phone number org tu. Call dekat sejuta kali tak berangkat. Aku memang marah sgt dah rasa. 8.5 tu hri jumaat dah k. Lebih dri seminggu dah dari tarikh aku suruh dia proceed with painting. Aku dh tak senang duduk dekat ofis. Terus aku wasap MA nti tghari aku g kedai dia nak tanya. Yela dah call x angkat wasap langsung tak delivered.

Akhirnya tghari tu, belum sempat aku g kedai dia, dia angkat phone call. Katanya phone rosak. Kad dah siap tp x amik kat kilang lg. Hmmmm sabau jela aku ni.

9.5 - hari sabtu pagi tu baru lah aku dpt kad aku. Untuk belah aku, actually aku x kisah sgt. Tp aku nak kena post kad tu ke Kelantan. Untuk family MA. Takkan dah last minit bru kita nak jemput org dtg kan.



Aku memutuskan untuk tak payah la korang kenal nama sebenar aku dgn MA. Bukan apa. Aku ni pemalu. Huahahaua.

And yes.

Wedding day is 31st May 2015.

2 minggu je lg hoi.
Nebes.

Bye

No comments:

Post a Comment