Sunday, February 22, 2015

Officially not available.

Assalamualaikum.

Kemain tajuk kan. Alhamdulillah. Tanggal 19 Februari akan jadi satu tanggal yang InsyaAllah akan ku kenang sampai bila2.

Why?

Hehehehe

Family MA secara officially dah datang jumpa my family and discuss about our wedding. Auwwwww sgt tau. 

Hahaha malu woi.

Alhamdulillah, everything went well. MA siap leh wat surprise lagi. Tapi surprise x berapa nak menjadi sgt sebab awal2 dah bagitau I ada surprise untuk u. watdehel sgt kan. Nak buat surprise tapi sibuk dia bagitau ada surprise ada surprise.

And ada lagi satu kejadian yang tidak di ingini masa tengah dok tuang air. Adoii malu nya. Leh pulak aku tertumpah kan air depan bakal ibu martua ku. Terus lepastu aku x tunjuk muka dah kat depan dok nyorok je kat dapur T_____T

Surprise ape?

Well.....

Dapat cincin!!!!

Hahahahaa kalau ikut plan asal aku dgn MA, mmg kitorang taknak bagi apa2 masa parents dia dtg ni. Sbb bukan dtg merisik ke bertunang ke apa. Datang dgn niat nak kenal2 je. Sekali mak dia boleh pulak belikan cincin. Dah beli bru bgtau pulak tu. Alhamdulillah elok2 je muat masuk kat jari aku ni hah.

Malu gila oi. Akak2 aku semua dh mcm paparazzi sgt, sibuk dok amik gmba siap beratur belakang kerusi. Sumpah malu! Nasib baik aku xnak sanding. Kalau x mau ter shi shi atas pelamin tu sbb malu sgt.

So mcm papa aku ckp, dh secara rasminya di sunting orang, dh tak available lah yer. Single, but not available. Gituwww. Actually aku pun x tau majlis ni panggil apa. Merisik ke? Tunang ke? Tapi tak penting pun, yang penting kitorang ada less than 100 days untuk buat persiapan kawin. *nangis

Ok la tu je nak bagitau.
Bye

No comments:

Post a Comment