Friday, April 3, 2015

Pendrive hilang :O

Assalamualaikum

Drama swasta sangat tau. Al kisah tersebut lah kisah.. Aku dah ter miss place pendrive ku. Aku actually x kisah sangat pasal benda lain yg ada dalam pendrive. Masalah besar aku sekarang ialah, semua benda pasal kahwin, aku letak dalam tu. Since dekat office aku xde printer colour, so aku xnk lah print gegambar pastu tampal dalam note book. Yela kita beria cari gmba kaler biru tp print hitam putih je watdehel sgt kan

So sekarang pendrive aku dah missing in action. Mana tah dia hilang. merajuk membawa diri agaknya. Padahal aku xde pun beli pendrive baru. Runsing sgt iols skg ni tau!

Aku nak update pasal wedding pun terus takde mood. Hahaaha alasan padahal mmg malas pun :p

Lagi satu aku dapat berita lak 18 April ni one of my course mate masa belajar kat UiTM dulu nak kahwin. Wiwiwiw semua org pun sekarang nak kahwin senyap2 je kan takde pun hari2 post dekat IG sibuk bgtau bye uols iols nak keluar dgn tunang g beli brg hantaran hahaha lol sgt. Ceh ckp org, awk tulis blog lagi gelabah :p blogger dikecualikan sebab kitorang suka menulis lebih dari bergambar padahal aku je cmtu blogger lain suka je bergambar kan T____T

Ok lah btw selamat pengantin baru Ira.
Bye


No comments:

Post a Comment