Friday, April 17, 2015

Wedding Preparation #8: Wedding shoes

Assalamualaikum

Hello bertemu lagi kita dalam segmen jom kahwin.

Aku pening weh bab kasut. Aku tinggi. MA pun tinggi cuma nya dia tak berapa tinggi dari aku. Hah paham tak. Kiranya tinggi MA dgn aku is sama. Aku pendek sikit jer. So kesimpulan nya aku takleh vogue da vasss nak pakai heels 5inch. Hanya mampo pakai heels 2inch top!

Kasut kawin, biasa nya mesti lah off white kan. Ataupun cream. Aku maybe akan beli color cream sbb bertandang nanti baju kaler light yellow so kalau putih mcm kureng sesuai.



Ye kasut kawin belum beli lagi. Takde masa nak keluar jalan cri kasut. Plus kena keluar dgn MA sbb nak tgk tinggi sesuai ke tidak. 

Iols is dalam dilemma nak kasut lace or diamond. Dua dua cantik!!!!!!! Hmmm any idea guys? I might go with lace. Tapi tengok la nanti cmner.

**I can totally see myself in this #fliphair

Ye tau tinggi. Ish nak berangan sikit takleh.
Bye

No comments:

Post a Comment