Thursday, January 8, 2015

DIY Project #1: Sticker TQ Tag

Assalamualaikum.

Haiii. Alhamdulillah. My first DIY project dah berjalan. Actually aku pun belum tahu berapa banyak TQ Tag yg aku perlukan. Cuma sekarang ni aku buat je. Print je banyak2. Since jemputan aku sikit, so goodies pun ofcos la sikit kan. So maybe TQ Tag nak pakai sikit je. Eh entahlah pening. Lepastu MA pun mintak aku buatkan TQ Tag untuk belah dia sekali. Eh boleh camtu??

Anyhow, adoii murah weh TQ Tag ni aku buat sendiri. Since aku ada banyaaaaaakkkkkk masa terluang, and wedding pun lambat lah lagi kan, so aku memang saja start buat skg. Bukan apa, at least satu benda dah siap. Lagipun banyak benda aku nak DIY. Aku taknak nanti last minute baru nak buat segalanya. Tapi satu problem bila buat TQ Tag ni terlalu awal, is aku letak date dekat TQ Tag tu. Si MA boleh pulak kasi aku cuak semalam. Dia tanya, macam mana kalau tarikh tukar? Terbeliak bijik mata aku. Hahahahaha aku ckp ngn dia takde! Takleh tukarrrr. Org dh buat banyak ni. Harap harap tarikh tak tukar T____T

Ok. Memandangkan aku buat sendiri TQ Tag ni, aku nak share dengan korang semua yang ada banyak masa terluang macam aku ni mcm mana nak buat TQ Tag sendiri. Tapi nanti la k. Aku buat tutorial untuk DIY your own TQ Tag. Senang gilas ok.

Dan the best news is. Untuk siapa yang takde masa. Aku nak bukak order untuk TQ Tag. Sebab apa tau tak? Sebab benda ni teramat lah senang and murah sebenarnya tapi bila aku tgk printing2 company ni, bukan main mahal dia charge tau. Ada yang sampai 30sen satu.

Aku punya harga?

.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
..
.
.
.
.

RM0.15 sahaja.
NO MINIMUM ORDER REQUIRED.
Kau nak order satu boleh, dua boleh, seratus boleh, sembilan ratus pun boleh.

Untuk order 1000 keping ke atas,
Aku bagi RM0.10 sahaja!

Untuk order 2000 keping ke atas,
Aku bagi RM0.08 sahaja!



Apa service yang aku sediakan?
Semua. Design, printing and cut. Korang boleh bg tau nak colour apa, tulisan apa. Lepastu nti aku akan create one design for u. Antara design2 yang aku dah buat is,








Tapi, untuk pengetahuan korang, aku buat ni saje suka2 je k. Kira macam nak tolong bakal B2B lain yg ada small budget je macam aku tapi busy and nak TQ Tag yg awesome. So design tu harap maklum lah, simple2 je. Sbb aku ni bukan pro designer pun. Pakai adobe pun tak reti T______T

Nak tengok yang dah siap? Boleh.



Ini yang aku punya. Tapi maybe aku akan buat few different design untuk aku punya. and of course lah untuk MA haruslah design lain kan takmo la sama.

untuk yg nak order, aku akan potong siap2 jadi macam shape dekat atas. Korang tinggal nak letak je. And the best part is, aku pakai kertas sticker k. So korang takyah nak letak double sided tape ke apa.

So for any enquiries, boleh email aku at ezrameza@ymail.com
kalau nak wasap, email dulu nti aku bagi no ek.

Okbye

No comments:

Post a Comment