Wednesday, January 21, 2015

Penangguhan

Assalamualaikum

Penangguhan apakah? Rasanya selain dari penangguhan sesi persekolahan, takde apa yang nak di tangguh kan lagi kan?

Ahahaha ini takde kena mengena dgn sekolah k. 

Penangguhan ni pasal penangguhan entry wedding preparation aku. Tak penting pun sebenarnya tapi biar ahh. Nak gak bagitau. Aku terpaksa tangguh kan sebab busy nya dua tiga minggu ni. Busy apa ntah. Tapi takde masa betul nak update pasal wedding. Ada jela benda yang aku nak kena buat.

Antara entry yg tak sabar aku nak publish is pasal my DIY wedding card and goodies bag. Excited sgt k sebab aku dapat buat apa yang aku betul2 nak.

Itu lah untung nya bila semua buat sendiri. Apa yang kita nak semua dapat. Plus, harga jimat ok.

Nanti kan kemunculan entry baru k.

bye

No comments:

Post a Comment