Thursday, January 1, 2015

Assalamualaikum 2015

Assalamualaikum.

Finally. Dia datang dah. 2015.
2015 resolution?
Hehehehehe malu la nak bagitau.

Eh takyah kot kan ngade nak malu2. Apa resolution aku tahun ni? Korang akan find out di entry entry selepas ini ye. I am extremely excited plus scared.

Anyhow aku punya 2014 resolution dah tercapai. Rasa seronok tau bila ada azam tahun baru and by end of the year, kau dapat settle kan azam tu. Happy je rasa. Rasa macam yes I've finally accomplish something. Gituww. Yang penting korang xyah la buat azam yang bukan2. Macam kau sekarang ni umur baru 15 tahun dah buat azam ok by end of this year aku mesti dah beli kereta BWM X6. Mengarut tu nama dia. Takkan tercapai la kan. Biar logic sikit k azam kau tu. Contoh macam tahun ni aku nak puasa penuh (untuk lelaki je k pempuan kalau azam nak puasa penuh untuk yg belum pied tu boleh la) macam aku ckp td la. biar logic and paling penting, kau mampu untuk achieve.

Tiba2 membebel benda bukan2. Ok bye.

No comments:

Post a Comment