Monday, January 26, 2015

Promosi tiket Airasia

Assalamualaikum

So rasanya semua orang dah tau yang sekarang until 1st February airasia ada buat promotion. For me, tiket dia agak murah sebab takde fuel surcharge. Nak tau lebih lanjut, boleh layari website airasia (sebab dia tak bayar aku untuk review, aku pun taknak lah letak link hahaha) 

Tapi. Macam biasa. Ini promotion awal tahun. Travel period is August 2015 - March 2016. Nanti tengah tahun sikit, ada lagi promotion airasia buat. Tapiiii, jangan pertaruhkan rezeki anda. Gituwww. Kalau ada tempat yang korang teringin nak g, and tiket tu murah sekarang, cadangan aku is beli je skg. Nanti kang kau tgk lah, kau tangguh tangguh, tau tau nti mahal lagi. Confirm menyesal. Kalau tiket tu still within your budget, beli je.

Malangnya, tiket yg aku nak, takde. Bukan takde, tapi mahal. Budget larikk. Aku nak tunggu yang muraaaaahhhhh lagi. Selagi takde yg murah, takpe aku tak g hehe.


Aku nak pegi pulau je skg ni. Belum ada rasa nak pergi historical place ke sight seeing ke. Tak minat sangat kot. Nak sunbathing T____T

So apa lagi korang? G la book tiket flight cepat. Ingat, rancang percutian awal supaya boleh jimat.
Ok
Bye

No comments:

Post a Comment